فراز هامون

وبلاگ تخصصی مهندس عباس نورزائی - مسایل کشاورزی، توسعه روستایی،اقتصادی و اجتماعی، ایده های جدید و تحول آفرین

وبلاگ تخصصی مهندس عباس نورزائی - مسایل کشاورزی، توسعه روستایی،اقتصادی و اجتماعی، ایده های جدید و تحول آفرین

فراز هامون

* کارشناس ارشد مدیریت توسعه ی روستایی
* دارای گواهینامه TCDC از آکادمی جنگلداری یوننان کشور چین
* قائم مقام سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان
* معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان
* رئیس مرکز آموزش عالی جهادسازندگی سیستان و بلوچستان
* رئیس گروه پژوهشی برنامه ریزی، اقتصادکشاورزی و توسعه روستایی
* مدیر جهادسازندگی منطقه ی سیستان و نیکشهر و قصرقند
* رئیس مرکز هماهنگی شوراهای اسلامی روستایی سیستان
* نماینده ی مجری طرح مجتمع کشتارگاهی صنعتی زابل
* دبیر اتاق فکر جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان
* عضو انجمن توسعه ی روستایی ایران
* رتبه ی یک مشاوره در گروه توسعه ی روستایی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
* مؤلف سه عنوان کتاب منتشر شده، دو عنوان کتاب در دست تألیف و ده ها مقاله ی علمی

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها

رزمایش جهانی صلح‌جویان کره‌ی زمین

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۳۶ ب.ظ

عباس نورزائی

اولین بار که با دسیسه‌های صهیونیسم آشنا شدم سال 1352 بود که دانش‌آموز بودم و به هم‌راه خانواده، به زیارت حضرت معصومه(س) به قم، مشرف شده بودیم. پدرم کشاورز مهاجری بود در استان گلستان و اندک درآمد حاصله از زحمات یک‌ساله در زمین ارباب را به این سفر زیارتی اختصاص داده بود.

در یکی از صحن‌ها نشسته بودیم، یکی از مردم قم در مورد حضور صهیونیست‌ها و هوش‌یاری علمای قم و بیرون راندن آن‌ها و جریان دست‌گیری امام خمینی(ره) را برای پدرم نقل می‌کرد و من در ذهنم دیو یا شیطانی را ترسیم کرده بودم که قصد دارد مسلمانان را نابود کند و از هر راهی وارد می‌شود.

روز 17 شهریور 1357 تهران بودم و اخبار آن روز از مبارزات انقلابی، بین انقلابیون دهان‌به‌دهان می‌چرخید، آن‌جا شنیدم که کماندوهای اسرائیلی مردم را در میدان ژاله که بعهدها به میدان شهدا تغییر نام یافت، به گلوله بستند، نفرتم از این قوم بی‌رحم، شدت یافت.

 شهید مطهری می‌گفت: «والله و بالله قسم می‏خورم که پیغمبر اکرم در قبر مقدسش‏ امروز از یهود می‏لرزد.

... اگر حسین بن‏ علی بود، می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد. شمر امروز موشه‌دایان است. شمر ۱۳۰۰ سال پیش مرد، شمر امروز را بشناس».

مراجع تقلید بزرگی مثل آیت‌الله حکیم و دیگران، رسماً فتوا داده‌‏ بودند که کسی که در آن‌جا کشته می‏شود، اگر نماز هم نخواند، شهید در راه خداست.



ملت بزرگ، فهیم، بصیر و دوراندیش ایران، صرف‌نظر از ایام قبل از انقلاب، طی قریب به چهل سال دوران استقلال و خروج از سیطره‌ی نظام شیطانملت بزرگ، فهیم، بصیر و دوراندیش ایران، صرف‌نظر از ایام قبل از انقلاب، طی قریب به چهل سال دوران استقلال و خروج از سیطره‌ی نظام شیطانی، در همه‌ی لحظات عمر سیاسی‌اش، جراحاتی بزرگ از حیله‌های این دیوِ انسان‌نما بر پیکر خود دارد، اما همواره و در هر شرایطی، خط ترسیم شده توسط امام خمینی(ره) را دنبال نموده است.

با زبان روزه، در زیر برف و باران، در گرمای طاقت‌فرسای تابستان، زیر بمباران و حملات هوایی در هشت سال دفاع مقدس، زیر فشار و تنگ‌ناهای خلق‌شده‌ی اقتصادی و معیشتی، به وظیفه‌ی شرعی و خدایی خود عمل نموده است و رزمایش سالیانه‌ی «راه‌پیمایی روز قدس» را برگزار کرده و آن را به عنوان ریسمان الهی برای چنگ زدن همه‌ی مسلمین جهان، معرفی کرده است و در این راه و مبارزه با آل‌الشیطان، اقدامات مؤثری داشته است و هرگز از آن پشیمان نیست و سال‌به‌سال بر عظمت آن افزوده می‌شود.

 در داخل کشورمان دوست‌نماهایی سعی داشتند خود را در جمع مردم‌مان مخفی کرده، شعارهایی و سخنانی سر دهند و ما را از کمک به فلسطینیان و مردم لبنان، بازدارند، اما نگاه بلند و عمیق مردم غیورمان، مانع از این انحراف شد.

صهیونیست‌ها معتقدند باید بر جهان حکومت راند، ابزار رسیدن به این هدف، از زرسالاری می‌گذرد، برای رسیدن به این هدف، چیزی به نام اخلاق، جای‌گاهی در منش و روش صهیونیست‌ها ندارد. باید کشت، باید فساد کرد، باید خانوادهها را متلاشی کرد، باید حکومت‌های مستقل و مردم‌سالار را ساقط کرد، فضائل و راست‌گویی در عرف سیاسی آن‌ها جزو رذایل و ناپسندی‌ها به‌شمار می‌آید  و باید از رشوه، نیرنگ و خیانت، بدون هیچ تردیدی تا زمانی که اهداف ما را محقق می‌سازد، بهره برد.

با این توصیف، کشتن، سوزاندن، آتش‌زدن، تخریب منازل و مساجد، تکه‌پاره‌کردن مسلمانان، فروختن زنان مردم، فروختن اندام‌ و خوردن گوشت انسان، فتواهای کذا و کذا به نام اسلام توسط داعشیان را به راحتی می‌توان تفسیر کرد و آنان را خودِ صهیونیست‌ها با بیرق به‌عاریه گرفته‌ و دروغین اسلام دانست.

امروز، چهلمین راه‌پیمایی روز قدس برگزار شد. تکرار عمل تا چهل مرتبه در منابع دینی ما، موجب تکمیل‌ ابعاد روحانی و عرفانی انسان می‌شود . خداوند انسان را در چهل روز آفرید، حضرت رسول در سن چهل سالگی به رسالت مبعوث شدند و اینک مردم ایران و جهان اسلام، سالک راه مبارزه با صهیونیسم و آزادسازی سرزمین غصب شده‌ی فلسطین، در این چله‌نشینی سیاسی، یک‌به‌یک حجابها را دریده و امیدوار است تا در چهلمین سال این رزمایش صلح‌جویانه، انوار حق در وی تجلی یابد و انشاءالله خبرهای خوش آزادسازی این سرزمین مقدس را دریافت نماید و نماز پرشکوه و میلیونی انقلابیون جهان در قدس شریف برگزار شود.

این رزمایش، را با الگوگیری از رزمایش پیاده‌روی اربعین از نجف تا کربلا باید تفسیر کرد. آن یکی بنیان ظلم جائران داعشی را از سرزمین‌های اسلامی برکند و اربعین سیاسی روز قدس، بنیان ظلم و سیطره‌ی صهیونیسم را در جهان برخواهد کند.

۹۷/۰۳/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
عباس نورزایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی