فراز هامون

وبلاگ تخصصی مهندس عباس نورزائی - مسایل کشاورزی، توسعه روستایی،اقتصادی و اجتماعی، ایده های جدید و تحول آفرین

وبلاگ تخصصی مهندس عباس نورزائی - مسایل کشاورزی، توسعه روستایی،اقتصادی و اجتماعی، ایده های جدید و تحول آفرین

فراز هامون

* کارشناس ارشد مدیریت توسعه ی روستایی
* دارای گواهینامه TCDC از آکادمی جنگلداری یوننان کشور چین
* قائم مقام سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان
* معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان
* رئیس مرکز آموزش عالی جهادسازندگی سیستان و بلوچستان
* رئیس گروه پژوهشی برنامه ریزی، اقتصادکشاورزی و توسعه روستایی
* مدیر جهادسازندگی منطقه ی سیستان و نیکشهر و قصرقند
* رئیس مرکز هماهنگی شوراهای اسلامی روستایی سیستان
* نماینده ی مجری طرح مجتمع کشتارگاهی صنعتی زابل
* دبیر اتاق فکر جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان
* عضو انجمن توسعه ی روستایی ایران
* رتبه ی یک مشاوره در گروه توسعه ی روستایی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
* مؤلف سه عنوان کتاب منتشر شده، دو عنوان کتاب در دست تألیف و ده ها مقاله ی علمی

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها

چرا چیزى مى‏‌گویید که انجام نمى دهید؟

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۲ ق.ظ

لم تقولون مالاتفعلون... «چرا چیزى مى‏‌گویید که انجام نمى دهید؟ نزد خدا سخت ناپسند است که چیزى را بگویید و انجام ندهید.»(کلام‌الله‌ مجید)

عباس نورزائی

به وعده‌ها و گُنده‌گویی‌‌های بعضی از مدیران استانی و ملی در سال‌های دورتر کاری ندارم، فقط به یک مورد در سال 1393 و تعدادی از این نمونه‌‌ها از ابتدای سال 1397 تا کنون، به‌طور گذرا اشاره می‌کنم:

فروردین ۱۳۹۳: شرکت گسترش صنایع آریا تایر هامون، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های در دست احداث سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که در سال ۱۳۹۳ در پی اجرای مصوبات سفر رئیس محترم‌ جمهور به استان سیستان و بلوچستان توسط هیأت محترم عامل ایدرو، در دستور کار سازمان قرار گرفت و در تاریخ  خرداد 1396  کلنگ احداث کارخانه‌ی آن در شهرک صنعتی رامشار، شهرستان هامون به زمین زدند و قرار بود در شش ماه دوم سال ۱۳۹۹ مرحله‌ی اول آن به بهره برداری برسد و در نهایت در سال ۱۴۰۱ بهره برداری کامل آن با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن انواع تایر خودروهای سبک، نیمه‌سنگین و سنگین شروع شود و حدود ۲۰% از نیاز فعلی تایر کشور در بازار را تولید نماید.(چندی قبل به اتفاق وزیر صمت از محل بازدید داشتیم، به جز از زمین برهوت و چند تا ستون سوله، اثر دیگری از این واحد موعود در رامشار ندیدیم. واحسرتا)

 

اردیبهشت ۱۳۹۷: کار ساخت نخستین نیروگاه خورشیدی شناور کشور روز دوشنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، استاندار و شماری از مسئولان سیستان و بلوچستان در چاه‌نیمه شهرستان زهک آغاز شد.(از عرصه‌ی ۷ هزار هکتاری چاه نیمه ها، فقط ۱۴ هکتار هدف‌گذاری شده یعنی دوهزارم کل مساحت، به کجا رسید؟، چند هکتار؟ کجا؟چگونه اجرا شده؟)

دی ماه ۱۳۹۷: در مراسمی با حضور احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، حائری معاون وزیر نیرو، نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران استانی و محلی عملیات احداث سه نیروگاه بادی با سرمایه ‌گذاری شرکتی از کشور کره‌جنوبی در منطقه‌ی میل‌نادر سیستان از ابتدای مهرماه سال گذشته با ظرفیت 150 مگاوات آغاز شد.( آقای استاندار، کره‌ای‌ها کجا رفتند؟، چی شد؟ چرا حرف نمی‌زنید؟ چرا گزارش نمیدهید؟)

بهمن ۱۳۹۷: مادانا زنگنه گفت: «سه زون انرژی شامل میل‌نادر و رامشار برای انرژی بادی به ترتیب در گستره‌ی 10 هزار هکتار و 150 هکتار و محدوده‌ی گراغه با گستره‌ی یک هزار هکتار برای تولید انرژی خورشیدی مشخص شده است.»(اینها که توسط عده‌ای واسطه، قرق شده‌اند تا از رانتش استفاده کنند، گزارش پیشرفت بدهید، فیلمش را به مردم نشان بدهید، زمان‌بندی اجرایی این طرح چگونه است؟)

۹۹/۰۹/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
عباس نورزایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی